MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب

ELALB_ELTAYEP
nancy_nono
MR:DoDy
رفيقة القمر
love* lost
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
love* lost
عضو نشيط
love* lost

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 5:36 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 43594

بصو يا جماعه انا فكرت اعمل موضوع مرتبط بين الشباب والبنات والموضوع عباره عن استفسرات الشباب عند البنات والعكس

يعنى كل شاب يسأل على اللى هو عاوزه والبنات اللى ترد على السؤال وفى نفس الرد البنت تسأل سؤال للشباب وكذلك الشباب يردو وبردو يسألو

يعنى الموضوع سؤال للبنات واحد وسؤال للشباب واحد اوك

فاهمين الموضوع ..... هو زى سؤال وجواب كدا بس هنا هيكون الموضوع جد شويه وبكدا هيكون اجمل واحلى

وانا عاوز اعرف اجابه السؤال دا

ليه البنت ليلة فرحها بتحب تلبس مكشوف وعريان ومن غير طرحة مع انها ممكن تكون محجبة ؟؟؟؟؟

يعنى تغضب ربنا يوم فرحها وتنكشف على اكبر كم من الرجالة
تحياتى الى من دمرت حياتى استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 457940 استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 457940

كاتب الموضوعرسالة
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

منين : استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 4:03 am

سوالي انا بقي يواد انت وهو

ازاي تعرف ان لانسان الا انت بتحبه بيحبك ؟؟؟؟
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

منين : استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 TOo42446

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 4:25 am

والله يا محمود باسهل شئ ممكن انك تساله لان غير كدة تبقى بتضحك على نفسك

تساله بكل صراحة وهوة يجاوب

اانا بح ب الصراحة فى الحياة لانها اقصر الطرق واريحها

كماتشو
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||
كماتشو

منين : استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 123

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 8:02 am

تسلم ايدك يا حودة
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 8:09 am

يعنى لو مثلا بينت عاوز تعرف هى بتحبك ولا تسلية ولا مصلحة تق4ولها انا هاجى اتقدم ليكى امتة وشوف ردهااااااا ولو ولد قولى لية امتة هتيجى تكلم بابا وشوفى رد فعلة واكيد كاالعادة هيقولك با بنت الحلال انا قدامى 5 سنين علشان اقدر ارتبط وبرضة بيكدب ويقولك سنتين جيش وبعدها اشوف نفسى هههههههههههههههههههه
يا جماعة الى بيحب مش لزم تسئل يعنى هو بيحبك ولا لئة هو بيبقى تصرفاتة بتدل على نفسة

وبجد سؤاااااااااال جامد اخر حاجة والله يا حودة

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 763844

حاولت أن أخدع الدنيا وأعيش كما تحب نفسى

ولكن خدعتنى نفسى وعشت كما تريد الدنيا

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr

سؤالى انا بقى يا جماعة

لية الى بيحب اوى بينجرح اوى

من الى بيحبة او تبع اى حد من الى بيحبة
اهئ اهئ
استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 30240 اهئ اهئ
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 8:33 am

ههههههههههههههه

سؤالك مالوش اجابة يا محمد لانه هوة كدة الى بيحب اوى بينجرح اوى

وبعدين الى يحب اااااوى فى الزمن دة يبقى سورى غبى مبقاش فى حد نثق فيه بسهوله كدة لازم نحب حد فى بنا وبينه رابط قوى زى الاخوة او الجواز او كدة
رفيقة القمر
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 12:05 pm

طب انا عندى سؤال

هو فيه راجل مش مقتنع بموضوع الصحوبية دة؟؟؟؟ استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_biggrin استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_biggrin استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_biggrin

سورى يا جماعة لو ممكن السؤال دة يكون غبى شوية

بس عايزة اتفائل يعنى ؟؟؟؟
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 12:36 pm

بجد مش عارف اقولك اية بس بجد الانسان مخلوق بفطرة الارتباط والحاجات دى اكيد كلة مقتنع وبجد انا بقى هتراخيم واسئل تانى اوك لو انتة معجب بواحدة تعمل اية او اية الى يخليم تكلمها وانتى اية الطريقة الى تكبر الشاب فى نظرك ولو طلب منك انتة هو معجب بيكى توافقى ومفيش حد يقولى بقى اتنا عمرى مكلم شاب والكلام دة والصراحة راحة يا سيدى وانتة ما بتعرفيش حاحاااااااااا

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Affraid استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Affraid
الرد بصراحة
nancy_nono
عضو شدد حيلو
nancy_nono

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 12:48 pm

ماشى يا مروة انا هرد على سئالك
انا واخدة قرار انى عمرى ما هرتبط الة لما اخلص الجامعة لان اكيد احنا دلواقتى فى سن المراهقة والسن دة بيبقى فى حاجة للحب وبنبقى عيزين نعيش التجربة الجديدة دة الى عمرنا ما عشناها
بس بصراحة عن نفسى عمرى ما هكلم شاب على اساس الحب لاندة غلط كبير اوى ممكن تقع فية كل بنت انا منكرش انى اعجبت بشباب بس عمرى ما اوصل لمرحلة الحب شكرا لسئالك يا مروة ههههههههههههههههههههههههههههههه
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 1:09 pm

بص يا محمد انا الطريقة الى تعجبنى فى ان شاب يعبر عن حبه ليا مثلا انه يكلم بابا يخطبنى بس كدة

لان الحب للجواز مش عشان نفضل نحب فى بعض من غير نهاية محددة ولا شكل صحيح للعلاقة

ومعاكى حق يا نانسى الحب فى سن الجواز وبس
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 1:20 pm

ههههههههههههههههههه يا نانسى انا اسمى محمد مروة اية بس انتى كونتى مسافرة بلاد برة ولا اية شكلك مش بتكلى شيبسيكو مضلع اوك وبجد شكراااااا انى رديتى على موضوعى المتواضع

تسلم ايدك

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Herz استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rabbit
ولا اى كلمة حب اتقالت ما بين اتنين تسوة حلاوة كلمة منك يا حبيبى
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:28 pm

مش عارفة مين مروة دى والله
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 3:38 am

بالنسبه للبنات ايه الحاجه او الصفه اللى بيتميز بيها اى شاب عن غيره من وجهه
نظرك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Iuby

وبالنسبه للاولاد ايه الحاجه او الصفه اللى فى البنت مش بتلفت نظركو بقى
لا؟اللى بتكبر البنت دى فى عينكو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايزه اعرف افكاركو وايه الصفه
الغالبه على المميزين من البنات والاولاد ماتبخلوش برد عشان ده يهمنى شخصيا وعاوزين الصراااااااحة اوى مش مجاملات يا بنات ويا شباب
استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr
طــال
أنتــظارى طال صــمتى

الى متى بــقدر اتـــحمل

ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 7:42 am

الحاجة الى بتشدى فى الرجل اوى انه يبقى راجل بجد فى تصرفاته وكل لحظة فى حياته وانه يبقى ملتزم ومتدين وعندة مبادئ فى حياته

وبصراحة انا اول مبشوف السيجارة فى ايد الرجل بيسقط من نظرى فورا

love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 10:05 am

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_rr

بيقولك قلب الانثى قطة

طــال
أنتــظارى طال صــمتى

الى متى بــقدر اتـــحمل
رفيقة القمر
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 12:05 pm

بص يا محمد الطريقة الى تكبر الراجل فى نظرى

اولا يكون عمرو ما كلم بنت بدعوة من الصحوبية مش بيكلمها غير للضرورة

اما لو اعجب بيا وحب يرتبط بيا ممكن يكلمنى بكل ادب واحترام بس يكون بنيه الخطوبة

يعنى يكون قادر انه يخطب فى الوقت الحالى وهى مرة هنعض نتعرف على بعض

لو الخطوط العريضة فى حياته ريحتنى يبقى يبدأ يكلم فى البيت على طول

ويبدأ الموضوع يمشى رسمى على عين الكل

لكن اعض بنحب بعض قبل حتى الخطوبة تلات سنين او اكتر دة كلام فاضى طبعا وبيبقى تسلية وشغل عيال

بص انا مقتنعة ان الحب بين رجل وامرأة دة شئ طبيعى وجميل جدا بين الازواج

لكن من غير صفة شرعية له بصراحة بيبقى الولد والبنت بيضحو بمشاعرهم سهل اوى

انا مش مقتنعة بحب قبل الجواز لأنى لو هحب فانا هحب تعاملات وشخصية وطباع ودى حاجات صعب اوى اعرفها قبل

الجواز لكن اعجاب دى مشاعر طبيعية لفترة زى الخطوبة اكتر من كدة اوفر من غير لازمة

بص يا محمد دة رأيى بصراحة ياريت متزعلش من صراحتى دى

وتقبل مرورى
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 12:56 pm

لالالالالالالالالالالالا عادى والله انا هكون سعيد لو كول واحد قال راية هو الحب دة كان ابن عمى هزعل يعنى هههههههههههههه وبجد شكرااااااااا لكل من ساهم برد يا كتاكيت
استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 315979 استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 315979
السؤال الجاى اية
السؤال الجاى اية
nancy_nono
عضو شدد حيلو
nancy_nono

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 5:10 pm

لا كان ابن اخوك يا محمدههههههههههههههههه اسكت يا محمد عشان انا موش طيقالك
السؤال
لية الاولاد لمة يخرج مع بنت او بمعنى اصح لمة بيمشى مع بنت بيبقى فخور اوى قدام صحابة وكانة خد جايزة نوبل ويسلام لو كان ماشى ما كذا بنت يبقى الولد دة فلنتينو وتامر حسنى فى نظر البنات كمان انا عيزة ارأكم؟
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 5:12 am

ههههههههههههه مين قال كدة يبقى انتى سورى لبسة نظارة او بتسمعيشى غير من شعرك هههههههههههههههههههه وبجد انا فعلا بشوف ناس كتير بنات مش بترضى تخرج مع شباب وانا عن نفسى مجربتيش غير مكلمتيش غير مارة واحدة وانجرح ولا شوفت هنا ولا عز من بتاع زمان الى كونا بنسمع عنة بتاع تحت شجرة البرتقال يا وهيبة والجو دة يلا ربنا يسمحهااااا هههههههههههه بس بجد سؤال فى الجون يا برنسيسة والله وتسلم ايدك يا ننوسة

اتقى الله يجعل لك مخرجاااااااااااااااااا

رفيقة القمر
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 12:58 pm

لا ازاى يا محمد دى فعلا حقيقة الولد الى بيعمل كدة فعلا بين البنات والشباب كمان

رغم ان الشباب دى مش بتخش نفوخى ببصلة ومش بعرف احترمهم
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 9:13 am

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_bounce
بجد انا بشوف ان لما ولد يسيب بتن بيتاثر اوى ولما بنت بيسبها الولد بتحاول تكلم شباب او تعمل حاجات علشان تلفت نظرة

او تكلم اى شاب ممكن اعرف اية الدافع الى يخليها تعمل كدة ولو انتى مكنها هتعملى اية وبرضة هرزل واسئل كمان سؤال

علشان اصحصح الناس الى نيما وهى عارفة نفسها

ليهما اصعب بالنسبة لكى الحب الفراق النسيان كرمتك
ويقول لية كمان ماشى

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_mad استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_mad استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Icon_mad
يارب تكون هدية عيد ميلادى
الموت يا حبيبتى
سورى يا من كونتى حبيبتى

nancy_nono
عضو شدد حيلو
nancy_nono

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 1:21 pm

خلاص يا عم بطل بقى تعمل عبد الحليم حافظ المجروح
اولا مش حكاية بنت او ولد دة حسب شخصية الانسان فى المجروح الى مبيقدرش ينسى وفى الى معندوش دم بمعنى اصح
بس انا لو حبيبى جرحنى اكيد هسامحة بسش لو تركنى بدون اى سبب او كان بيلعب بية اكيد مش هرجعة لان دة جرح كرامتى بالى عملة بس اكيد هدعى عليةهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 1:51 pm

الاصعب بالنسبالى الحب لانه هوة الى بيجيب الفراق وهوة الحاجة الوحيدة الى الانسان بيتنازل فيها شويه عن كرامته

فالى بيحب هوة الى بيجيبو لنفسة اصعب شئ الحب بصراحة

love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالسبت أكتوبر 24, 2009 2:58 am

ماشى يا ست وردة اية الجو الى انتى فية دة اصحى كدة وفوقى وشوفى بتكلمى مين وبعدين اية الى خرجج من كسم اللعب والفكاهة روحى علشان هقول لماما هههههههههههههههههههههه وبجد يا غدير اجابة منطقية مش زى ناس اجابة شيبسكويةهههههههههههههههههههه
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالسبت أكتوبر 24, 2009 2:59 am

وين الاسئلة يا جماااااااااااااااااااااعة حرام كدة
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Emptyالسبت أكتوبر 24, 2009 7:32 am

طيب اسئل انا بس ارجو الرد من دماغك مش تدور عليها هنا ولا هنا ماشى

.•° لماذا يطلق عليك عضو وليس مشارك؟
! .°•.ღ.•°

السؤال للبنات والصبيان ههههههههههههه سؤال رخم شوية بس نعمل اية بقى انتو وافقتو انكوا تستحمولونى ههههههههههه سلاموز يا جماعة

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Star3 استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Fresse استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Fresse استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 3 Fresse

نملة سكرانة

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» انواع الولاد على النت هههههههههه
» تيجو نلعب لعبة البنات ضد الولاد...
» ليه الولاد بيمشو ورا البنات فى الشارع سووال ههههههههههه
» مقارنه بين الشباب والبنات ....
» احكى يا شهر زاد للشباب والبنات...