MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب

ELALB_ELTAYEP
nancy_nono
MR:DoDy
رفيقة القمر
love* lost
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
love* lost
عضو نشيط
love* lost

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 5:36 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 43594

بصو يا جماعه انا فكرت اعمل موضوع مرتبط بين الشباب والبنات والموضوع عباره عن استفسرات الشباب عند البنات والعكس

يعنى كل شاب يسأل على اللى هو عاوزه والبنات اللى ترد على السؤال وفى نفس الرد البنت تسأل سؤال للشباب وكذلك الشباب يردو وبردو يسألو

يعنى الموضوع سؤال للبنات واحد وسؤال للشباب واحد اوك

فاهمين الموضوع ..... هو زى سؤال وجواب كدا بس هنا هيكون الموضوع جد شويه وبكدا هيكون اجمل واحلى

وانا عاوز اعرف اجابه السؤال دا

ليه البنت ليلة فرحها بتحب تلبس مكشوف وعريان ومن غير طرحة مع انها ممكن تكون محجبة ؟؟؟؟؟

يعنى تغضب ربنا يوم فرحها وتنكشف على اكبر كم من الرجالة
تحياتى الى من دمرت حياتى استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 457940 استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 457940

كاتب الموضوعرسالة
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2009 1:28 am

بصراحى تسلم ايدك يا ملكة الورد وبجد فعلا كدة بس دة بيختلف من بنت الى اخرى بتصرفتها والولد برضة ممكن تكون البنت بتتصرف بحنية زيادة الولد يخودها بعكس وانتوا فهمين طبعااااااا؟؟؟؟؟
وبعدين فية بنااااااااات ممكت تكون بضحى علشان الشاب الى هى بتحبة يروح الشاب مزود فى العيار حبة ويحاول بقى يمسك ايدها او يبوسها سوووووووووووووورى بس بجد دة الى بيحصل واله والله دة الى حصل قدامى فى مجمع شبين الكوم فية اكتر من كدة بس والله الواد خد قلم هههههههه ورحمة النبى اعد يعيط ومش عارف يخرج من الجنينة الى فى المجمع من تهزيئة وفية شباب بتخلى البنت الى بيحبها بعيدة شوية علشان يحافظ عليهااااا ويقدر يرتبط بيها وبجد تسلم ايدك ياملكة الورد يا عسل
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

منين : استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 4:22 am

هههههههههههههههههه

طيب سوالي انا بقي للبنات

ليه البنات شافه ان الولاد هم الا غلط وهم الا واحشين علي طول ومافيش بنت بتعمل حاجه غلط ويمكن في بنات بتعمل اكتر من الولاد بكتير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

منين : استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 TOo42446

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 7:02 am

بص يا محمود خلينا صراح مع بعض الاولاد فى مجتمعنا ليهم حريه كبيرة اكبر من البنات بكتير وهم بيستغلو الحرية دى وبيعملة حاجات غلط كتيييييييييييييييير

اه والله انا معاك ان فى بنات زى الزفت وبتعمل حاجات بيتكسف منها الصبيان بس معظم البنات متربيه ان فى صح وغلط وانها تمشى مع صبيان دة غلط عشان سمعتها او انها تصاحب وكدة اصل دى تقاليد لكن الولد مش ممنوع من الكلام دة لا بيهتم بسمعة ولا غيرة

وفعلا الصبيان بيعملو حاجات كتير غلط بحكم برضو انهم بينزلو الشارع كتير وانه ولد الكلمة دى بتديلة الحريه الكافية

رفيقة القمر
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 12:54 pm

لا يا محمود الفكرة مش ان الولاد دايما غلط

بس مش فاهمة ليه دايما الولاد معندهمش على حاجة لا هى لو الن\بنت مانعت ماشى لكن لو مفيش مانع ممكن يوصل لآى حاجة

فيه بنات كتير وحشة بس فى الاول او الاخر سمعتها برضو لكن زى ما غدير قالت الولاد مش يهمها حاجة كدة

والله يا محمود انا نفسى اقابل شخصية عنها مبدأ قوى من الشباب

لكن والله فيه شباب كتير زى الفل

واى حاجة بيعملها الشاب بيبقى سببها البنت مش الولد
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 6:30 am

الله عليك يا مان وبجد سؤال فى الجون وبجد تسلم ايدك

سؤالى انا بقى مش لكل البنات ماشى لية البنت لما تبوص فى المراية وتشوف نفسها طولت شوية وعينها فتحت حبة تبتدى تلبس وكدة وزى منكون عيشين فى الغرب واية هى الى هنا وهناك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_question استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_question استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_cheers
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 6:40 am

ههههههههههههههههههههههههههه

ده انت الا سولك جامد مووووت بجد

يلا خليهم يعترفو ويقرو

سوالي انا

ليه البنات جرئيه يعني البنت لم تكون عاوزه تكلم ولد او تطلب منه حاجه بتطلبه بكل جرائه ويعني الولد عشان يكلمه او يطلب حاجه منه يطلع عن امه ويعدد يخطط ويفكر يكلمه ازاي استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_sad ؟؟

يلا بقي جوابو علي السوال بعد ما تجوبو علي سوال محمد
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 12:18 pm

انا مش فاهمة السؤال اوى بس هجاوب على قد ما فهمت

البنات بطبيعة الى ربنا خلقها بيها بتحب تبقى حلوة وتلبس حلو وتبقى شكلها جميل جدااااا

بس فى بنات بتزودها اوى يعنى ما كلنا بنات وبنلبس حلو وشيك بس فى حدود الادب لكن الى بتستغل جمالها غلط دى

ربنا يعاقبها وهى بتبقى وجهة نظرها انها تعيش سنها وتستغل جمالها بس دة طبعا الغلط بعينه

على فكرة مش كل البنات وحشين عارفة ان فى بنات ممكن تكرهك فى جنس البنات كلة وانا كبنت ممكن اكره للحظة

انى انتمى للبنات بسبب البنات البجحة بس لما بشوف البنات المحترمة ولما بحس بالرضا عن نفسى لانى محترمة نفسى

ببفى فرحانه والله احساس الرضا والقرب من الله احلى احساس فى الدنيا دى كلها احلى من اى احساس تانى بصدق

ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 12:25 pm

سؤال محمود عشان ميزعلش

والله يا محمود الموضوع دة مش مرتبط بان الشخص ولد او بنت ما فى ولاد جريئة جدا بس البنات ابجح وجريئة جدا ومفيش ولد بيكلم بنت الا لما هى الى تبتدى او يكون عندها استعداد
بس والله انا مش عارفة البنات دى بتعمل الحاجات دى ازاى والجرئة البشعة الى هم فيها دى معرفش بس انا عن نفسى بتكسف من خيالى والله

سؤالى للشباب بقى انتو عمالين تسالو من الصبح ومش سايبين البنات تسال

ليه الشاب بيحس بالرجول بالمفهوم بعد اليومين دول لما يمشى مع البنت بتاعته زى ما بيقولوو والله انا مش بحب المناظر دى خالص وبستحقر الشاب والفتاه
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 9:37 am

سؤالك جامد يا مان والله وبجد تسلم ايدك يا حودة امك شاركت فى موضوعى يا جميل وتسلم ايدك
سؤالى انا بقى يا حلوين انا عارف انى جيت على البنات كتير وعلى فكرة دة هيبقى اول سؤال لياا لشباب وسؤالى هو وعادى البنات ترد بجد بس بصراحةسؤالي بقي للشباب
ليه انت عادي عندك تحب ولو عرفت ان اخت بتحب حد
تقلب
الدنيا ياريت حد يجاوب بصراحه وتفصيل وياريت محدش يقول اصل انا واثق من نفسي
مش
واثق من غيري ؟؟

بل أنت أعظم حيرة من فارس تحت القتام
لا يستطيع الانتصار
و لا يطيق الانكسار

رفيقة القمر
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 10:59 am

بص يا محمد انا هقولها واجرى على الله عشان انا عارفة انكو كلكو هتقومو عليا

هو بيعمل كدة لما يلاقى اخته بتحب واحد عشان دة مش صح من الاول لأن دى الفطرة الى ربنا خلقنا عليها

الاخ مش بيقبل دة على اخته لأن فطرته بتقوله ان دة مش صح ومينفعش

والله دة رأيى بصراحة والى عنده رأى تانى انا بحترم اراء الاخرين

وتقبل مرورى
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 12:43 pm

بس يا مان انا اقولك

الحب في السن ده الا هو بين 14 لغيت 17 سنه ما بقش حب ببقي اعجاب

وانما الحب من السن 18 لغيت وانت طالع بقي مش غلط عشان هو اساسا الحب مش حرام بس طبعا بتبقي في حدود ليه

والواحد مش بيقدر يتحكم في قلبه يحبه ولا لا وانت حتي لو لقيت اختي مثلا بتحب مش هقدر اغصبه واقوله ما ينفعش

بس اقدر ارشده للصح عشان هي اساسا بتحبه الشخص مش معجب بيه وانت ساعته مش هتقدر تتحكم في قلبه وتقوله ما تحبهوش والكلام ده

---------------------------

والحب مش غلط والله يا علا انما اروح امشي مع واحده واسبه واروح امشي مع واحده تانيه ده الا غلط واساسا ده مش اسمه حب اساسا لعب وتسالي

يارب تكون اجابتي مقنعه
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 1:15 pm

والله العظيم كلامك جميل اوى يا محمود وكلامك عقلانى جدا

وفعلا الحب فى السن من 14 الى 18 دة حب مراهقين مش باقى ومش حب حقيقى طبعا

والحب مش حرام يا محمود لان دى القلوب الى سرها عند ربنا بس محدش يقدر يتحكم فيها بس نقدر نتحكم فى تصرفاتنا و ميتطورش الحب لاكتر من كدة

|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 1:44 pm

طيب كويس والله اني قدرت اقنعكم وقدرت اصولكم المععلومه
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 2:16 pm

الله عليك يا حوووووووودة يا جامد طيب انا عاوز حد يسئل بقى يا جماعة
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 2:23 pm

اوكيه اسال انا

ليه الواحد بيتغر في نسفه ويتكبر علي غيره ويبصولهم ان هم اقل منه ومش من مستواه وهو اساس تشوفه تقول عليه عربجي هههههههههههههههههه

معلش بقي سوال رخم
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 3:10 am

ههههههههههههههههههههههههه الوحش من جوة يا حودة بيحب يظهر ان هو اكبر من اى حد او احسن انما لو واحد قلبة حلو ونيتة صفية عادى يبقى حلو وحش لنفسة مش مهم راءى الناس عندة المهم عندة انة يكون راضى عن نفسة مش اكتر وبعدين هنا لزم يكون التوازن الطبقى موجود فى المجتمع فى الدول كلها الا فى مصر كلة بيستحقر كلة مش عارف لية فصر عندنا بيبصو لمصر زى متكون رغيب عيش كل واحد عاوز يلحق ياخد حتة وياسلام لو واحد خد حتة اكبر من حتة يموتوا بعض مش بيفكروا يجيبو رغيف كمان ههههههههههههه عارف انى اتكلمت كتير ومحديش هيفهم منى حاجة بس دى وجهه نظرى

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 969488 يا حودة

حاولت أشغل حياتى بحد لقيتنى بتشغل بيها لقيت قلبى فى وقت الجد بيهرب منها ليها

love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 3:18 am

سؤالى انا بقى يا جماعة وياريت كلة يرود بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيز

لية البنات بتحب تعيش دور الضحية فى كل الاوقات فى قصص الحب مشاكل فى البيت فى المدرسة فى اى مكان بحس

ان البنات بتحب تعيش جو الضحية والرهينة وانها مظلومة ومسلوب حقها ؟

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 32581
رفيقة القمر
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 7:05 am

يا سلام يا سلام على الكلام العاقل الموزون الى بتقوله يا محمود

انا معاك فى كل كلمة قلتها لكن اما يبقى مراهق عنده بين 14 و 18 سنة وبيحب دة مش اكتر من حب مراهقة

ودى طبيعة السن دة لكن غلط ان هم يبقى بينهم علاقة ويمشو مع بعض وكدة

اما واحد كبير وبيحب واحدة دة برضو مش غلط وطالما هيبنى عليه بيت واسرة

لكن غلط انو برضو يمشى معاها ويتقابلو ويعضو يكلمو ويحبو فى بعض

دة برضو وضع غلط

لكن كلامك كله صح يا محمود

بالنسبة لسؤالك دة بيبقى ضعف نفوس وامراض القلوب الى هى الحقد والحسد والتكبر

هو مريض بانه شايف الناس كلها اقل منه

بالنسبة لسؤالك يا محمد فدى الطريقة الوحيدة الى بتهرب بيها من اى مشكلة تعملها

لكن طبعا بتبقى غلطانة بنسبة لا تقل عن 70%ولكن هى بتعيش الدور دة عشان تهرب من المصيبة دى
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 1:32 pm

على فكرة يا محمد انا مش شايفة ا ن سؤالك مرتبط ببنت او ولد فى ناس طبيعتها كدة تحب تتمسكن وتعيش على انها ضحيه بس انا متيالى ان اليومين دول الولاد يا عينى هم الى بيبقو الضحيه

البنات بقت وحشة اوى بس مش كلة برضو والله دة انا ب شوف بنات زى العسل والله ومحترمة اوى
love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالجمعة أكتوبر 16, 2009 1:55 pm

اصحووووووووووووووووووووااااااااااااااااااااااا احناااااااااااا بقيناااااااااااااااا فى 20010 محديش عاوز يسئل يعنى ولا اية

طيب اسئل انا النملة بتولد ولا بتبيض والثعلب بيولد ولابيبيض

ارجووووووو الرد للاهمية القسوة

ومحديش يغش من حد
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالجمعة أكتوبر 16, 2009 4:01 pm

بص هوة التعلب مكار تتوقع منه اى حاجة

اما النملة فهىلا بتبيض ولا بتولد دى نملة

love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 2:08 am

هههههههههههههههههههه مش بقول بنات المنتدى دول مصحصحين وميتخفشى عليم دول عارفين النملة عاملة اية اوك يا نهر الحب وبجد مش عارف اقولك اية

اتقى الله يجعل لك مخرجاااااااااا
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 7:34 am

اقول الى انت عايزة يا محمد متزعلش نفسك خالص

ههههههههههههههههههههههههه

love* lost
عضو نشيط
love* lost

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 9:06 am

ههههههههههههههه محديش يعرف يزعلنى اوك انا البحر ولو زعلت لن يقدرنى احد ههههههههههههههههه

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_lol استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_biggrin استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Icon_biggrin
nancy_nono
عضو شدد حيلو
nancy_nono

مُساهمةموضوع: رد: استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب   استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 3:44 am

ماشى يا عم البحر على العموم ابقى هات عوامة معاك لتغرق مع بنات المنتدى هههههههههههههههههههههههههههههههه

استفسار لكلا من الولاد والبنات علشان محديش يهرب
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» انواع الولاد على النت هههههههههه
» تيجو نلعب لعبة البنات ضد الولاد...
» ليه الولاد بيمشو ورا البنات فى الشارع سووال ههههههههههه
» مقارنه بين الشباب والبنات ....
» احكى يا شهر زاد للشباب والبنات...