MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سمسمة المسمسمة
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
سمسمة المسمسمة

جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك   جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Emptyالأحد أبريل 19, 2009 3:58 pm

- في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ ، الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ
2- واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
3- س: ما الفرق بين الكمبيوتر و الاتوبيس و الحفرة ؟ ج:الكمبيوتر .. حاسب آلى والاتوبيس .. حاسب يا اسطى والحفرة .. حاسب لاتقع
4- غبي دافن نصه في الارض ليه ؟ بيصور فيديوكليب انا عايش ومش عايش
5- مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه
- مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

2- مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

3- واحد بيقول لصاحبه :امبار ح خليت مراتي تركع علي رجليها....قله صحبه ليه؟...قاله كانت بتقولي اطلع من تحت السرير

4- سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

5- طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط
لولو العسل
لولو العسل

منين : جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Egypt10

مُساهمةموضوع: رد: جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك   جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 1:22 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
واقسم بالله تحفه موووووووووووووووووووووووووت

شكرا ليك يا سمسم
سمسمة المسمسمة
سمسمة المسمسمة

مُساهمةموضوع: رد: جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك   جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 1:56 pm

اى خدمة يالولو هههههههههه
ثانكس لمرورك ياقمر
the king nader
عضو شدد حيلو
the king nader

مُساهمةموضوع: رد: جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك   جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 2:59 pm

موضوع جميل يا قمر تسلم ايدك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مستنى المزيد من الضحك
سمسمة المسمسمة
سمسمة المسمسمة

مُساهمةموضوع: رد: جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك   جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك Emptyالثلاثاء أبريل 21, 2009 7:23 am

ماشي ياندورة وانت تؤمر
منور الموضوع ياقمر

جيبالكم شوية نكت تموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصه تموت من الضحك
» شوية نكت جامدة
» شوية نكت حلوين كده
» صور معكوسة تموت من الضحك
» صور تموت من الضحك..ههههههههه