MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

شوية كلام ظريف

كاتب الموضوعرسالة
Mr_BOB
عضو شدد حيلو
Mr_BOB

منين : شوية كلام ظريف Egypt10

شوية كلام ظريف Empty
مُساهمةموضوع: شوية كلام ظريف   شوية كلام ظريف Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 3:33 am

يا اعضاء اجمل منتدي جايبلكم شوية كلام ظريف يارب يعجبكم شوية كلام ظريف 924240

شوية كلام ظريف 88911 شوية كلام ظريف 88911 شوية كلام ظريف 88911
مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سأله الظابط :محمل ايه ؟
قاله :فراخ يابيه قاله: بتأكلهم ايه؟
رد عليه: السواق بأكلهم علف ودره
ام الظابط : لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عمله مخالفه
السواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسال: محمل ايه ؟
قاله: فراخ يا باشا قاله: بتاكلهم ايه؟
قاله: لانشون و بسطرمه قال: ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه
وراح عملو مخا لفه
وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي؟
قاله فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه ؟
بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزاجها

فروق بين البطة والوزة
تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة
فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة
تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش تبلوز فية
كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية
الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها
س: ما الفرق بين الكمبيوتر و الاتوبيس و الحفرة ؟ ج:الكمبيوتر .. حاسب آلى والاتوبيس .. حاسب يا اسطى والحفرة .. حاسب لاتقع دى قديمه اوى

غبي دافن نصه في الارض ليه ؟ بيصور فيديوكليب انا عايش ومش عايش

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس
مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته
كان في مرة واحد صاحب مزرعة جزر وجانبه واحد صاحب مزرعة ارانب كان كل يوم يجي يلاقى الارانب اكلت الجزر كله وهكذا كل يوم لحد مل زهق قرر انه يروح مزرعة الارانب وجاب شاكوش وكسرلهم كل اسنانهم جه تانى يوم الصبح برده لقى الجزر بتاعه حد اكله راح عند الارانب ومسك واحد منهم وقاله انتوا واديتوه الجزر فين قالوه :عملناه عثير وثربناه
النمر كان كل ما يشوف الأرنب يضربه و يقول له انت ودانك طويلة كده ليه فالأرنب راح اشتكى للأسد فالأسد طلب النمر و قاله لما تعوز تضربه قول له هاتلي جزر لو جابلك جزر اصفر قوله هات جزر أحمر و لو جاب جزر احمر قوله هات أصفر ، النمر قال للأرنب عاوز جزر الأرنب سأله أحمر ولا أصفر قام النمر ضربه و قال له انت ودانك طويله كده ليه
واحد سكران قاعد بيشرب خمرة وعنده بغبغان كل شويه البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك جرس الباب رن قام يفتح فالبغبغان مسك الازازه شربها فلما المسطول رجع قاله ايه ده ؟ قام البغبغان قاله شربت الازازه وادى الريش اللى انت قارفنى بيه أهو

منقوووووووووووووووووووول شوية كلام ظريف 871461

شوية كلام ظريف
صفحة 1 من اصل 1