MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

اضحك مع اجمد النكت

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mr:Bill Gates
عضو شدد حيلو
mr:Bill Gates

منين : اضحك مع اجمد النكت  Egypt10

اضحك مع اجمد النكت  Empty
مُساهمةموضوع: اضحك مع اجمد النكت    اضحك مع اجمد النكت  Emptyالسبت يوليو 10, 2010 11:08 am

قـصيدة شـعر صـعيدى :- وبحبك كيف ماخابرش .♥♥♥♥. وعلى فراجك ماجادرش .. من كتر الشوج خسيت وآني كنت تخين وبكرش .. والحب يابوي بهدلني .. مرمطني جوي وخرشمني .. وغرامك بيغرمني وماعادش معاي ولا جرش .. شومة حبك بطحتني .. وجاموسة الشوج نطحتني .. والهوى جحشته رفستني .. وآني يابوي ماصابرش
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
واحد كل يوم يعدى على مطعم ويسأل الطباخ عندكوا كيكة الطماطم ؟ فيقوله الراجل لاء فيجى تانى يوم يسأله عندكوا كيكة الطماطم؟ فالراجل يقوله لاء .. ويجى تالت يوم يعمل نفس الحكاية .. فالراجل زهق و قال لما اعمله كيكة طماطم و امرى لله .. جه تانى يوم وقاله عندكوا كيكة الطماطم ؟ فالراجل قاله ايوا يا سيدى .. قاله : يععععععع بتاكلوها ازاى دى ؟؟؟

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

واحدة رفيعه اووووى ومش بيجلها عرسان خالص من رفعها .. امها جاتلها فكرة انها تجيب جرايد كتير و تلفها حولين البنت من تحت الهدوم كده فـ تبان تخينة شوية .. واحد شافها وعجبته واتجوزها وليلة الدخله كل ميشيل جرنال يلاقى واحد تحته ، يشيله يلاقى جرنال تحته.. سابها وراح اتصل بحماته وقالها : ايه يا حجه ؟ هيا بنتك على الصفحة كام

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واد منهم بيقول للراجل : عمو عمو عايز بلونة .. الراجل جاب السلم وطلع جابله بلونة ونزل وسأل التاني: وانت عايز ايه ? قاله عايز بلونة .. قاله وماقلتش ليه منا كنت فوق !! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الواد التالت: وانت كمان عايز بلونة ??? قاله لأ.. فنزل الراجل وسأله : امال عايز ايه ? قاله عايز بلونتين

doooda
عضو شدد حيلو
doooda

مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع اجمد النكت    اضحك مع اجمد النكت  Emptyالأحد يوليو 11, 2010 8:57 am

هههههههههههههههههههه جامدين تسلم
яøNey
...::| نائبـ اداري |::...
...::| نائبـ اداري |::...
яøNey

مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع اجمد النكت    اضحك مع اجمد النكت  Emptyالأحد يوليو 11, 2010 3:32 pm

ههههههههههههههههههههههه تحفة والله
MR:DoDy
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||
MR:DoDy

مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع اجمد النكت    اضحك مع اجمد النكت  Emptyالإثنين يوليو 12, 2010 5:24 am

هههههههههههههههههه

دميله اوي يا مان

تسلم ايدك

استمر اضحك مع اجمد النكت  498755
جوجو
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
 ($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
جوجو

مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع اجمد النكت    اضحك مع اجمد النكت  Emptyالثلاثاء يوليو 13, 2010 3:56 pm

ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوه اوى تسلم ايدك

اضحك مع اجمد النكت
صفحة 1 من اصل 1