MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


 
الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

 

 مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل

اذهب الى الأسفل 
+3
MR:DoDy
سمسمة المسمسمة
عازفة القمر
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عازفة القمر
عضو شدد حيلو
عازفة القمر


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالأربعاء يوليو 29, 2009 5:20 pm

7
7
7
7


بسم الله الرحمن الرحيم
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل W6w20050420181517ae44a9a0



مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Hit


مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Hit
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Hit
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Hit

انا جايه النهارده واول مره ادخل

قسم المسابقات قلت اشجع فيه يعنى
وانا عجبانى الفكره الا جيبهالكم النهارده هنا
ومش عارفة حد عملها قبل كده ولا لأ

كيفية اللعب:-

اللعبة عبارة عن صورتين

والصورتين بيقربوا جدا معنى المثل المطلوب

يعنى اللى يدخل يشوف الصورتين

ويقول المثل اللى فهمه من الصورتين




ياارب تعجبكم

ولو عجبتكم ولقيت تشجيع فيها هنزل الصوريت وهبدا المسابقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمة المسمسمة
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
 ($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
سمسمة المسمسمة


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالأربعاء يوليو 29, 2009 5:25 pm

اه المسابقة عجبتنى موت ياريت تنزلى الصورتين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR:DoDy
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||
MR:DoDy


الجنس : ذكر
منين : مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Egypt10

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالأربعاء يوليو 29, 2009 5:57 pm

اوكيه يا قمر ابدا واحنا كلنا معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عازفة القمر
عضو شدد حيلو
عازفة القمر


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالخميس يوليو 30, 2009 3:01 pm

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل 4a2633797fba9

الصوره الثانيه
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Wol_errorClick this bar to view the full image.
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل 254-wow



سهله انا عارفه لكن بجر رجليكم فى الاول كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP


الجنس : انثى
منين : مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل TOo42446

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالخميس يوليو 30, 2009 3:18 pm

الى تاخدو القرعة تاخدو ام الشعور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عازفة القمر
عضو شدد حيلو
عازفة القمر


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالجمعة يوليو 31, 2009 5:19 am

ههههههههههههههه
يعتبر صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عازفة القمر
عضو شدد حيلو
عازفة القمر


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالجمعة يوليو 31, 2009 5:21 am

الصورة الأولى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Loulouli

الصورة الثانية


مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل _33571_money-24-9-2005
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP


الجنس : انثى
منين : مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل TOo42446

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالجمعة يوليو 31, 2009 6:52 am

يا خبر بفلوس بكرة يبقى ببلاش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عازفة القمر
عضو شدد حيلو
عازفة القمر


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالجمعة يوليو 31, 2009 9:16 am

غللللللللللللللللللللللللط يا نهر
فكرو دا سهل ويما سمعناه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عازفة القمر
عضو شدد حيلو
عازفة القمر


الجنس : انثى

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالجمعة يوليو 31, 2009 9:19 am

غللللللللللللللللللللللللط يا نهر
فكرو دا سهل ويما سمعناه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جوجو
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
 ($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
جوجو


الجنس : انثى
منين : مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Egypt10

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالأربعاء فبراير 10, 2010 6:10 pm

المرأة والمال يضيعان الرجل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كماتشو
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||
كماتشو


الجنس : ذكر
منين : مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل 123

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالخميس فبراير 11, 2010 5:55 am

محدش بيشترى الفرحه بالفلوس
او لقمه هنيه تكفى ميه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emadon
عضو شدد حيلو
emadon


الجنس : ذكر
منين : مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل IXv42446

مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل   مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل Emptyالخميس فبراير 11, 2010 6:46 am

زغردى يا الى منتش غرمانه
هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مسابقة >>شوف الصورة وقول المثل
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخل وقول شعورك
» ادخل وقول ورايا......
» احلي مسابقة يارب تعجبكم
» احلي مسابقة
» مسابقة (إختبر قدراتك)

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling :: 
(¯`°•.¸¯`°•. المنتدى الترفيهى Forum entertainment l .•°`¯¸.•°`¯)
 :: مسابقات المنتدي | Competitions
-
انتقل الى: