MazIka ZooM : Films - Songs - Games - Programs - Wrestling
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه

яøNey
ELALB_ELTAYEP
ملكة الورود
MR:DoDy
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

منين : ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Egypt10

ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Empty
مُساهمةموضوع: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 5:54 am

السلام عليكم اعضاء عالم همساتك

انا جمعتكوا النهاردة يا جماعة علشان ...... مش فاضي بكرة

اححححم احححم

يا جماعة في حاجة لازم نتكلم فيها

وهي موضوع الردود والمشاركات

احنا لازم نشارك بجد من قلوبنا مش موضوع اننا ناخد copy من منتديات تانية

لازم بجد نكون متميزين بأراّنا وافكارنا موضوعاتنا

احنا ليه منخليش المنتديات التانية هي اللي تاخد من عندنا

لازم نبدع ونفكر

نتكلم في المواضيع العامة والمهمة

نتكلم في المشاكل الموجودة

نتكلم عن احلامنا عن اهدافنا عن مستقبلنا

نوجه بعض ونعلم بعض

ولنفترض ان انا دلوقتي عضو معنديش حاجة اتكلم فيها ...يبقي ايه المشكلة
اني ادخل اقرأ مواضيع الاعضاء التانية اتعلم منها واعلق عليها اشوفها
محتاجة ايه وارد علي صاحب الموضوع ولو الموضوع صغير اشجعه ان يكتب اشجعه
ان يستمر

عايزين نبقي ايد واحدة تشجع الفكرة وتعيش لبكرة نبقي شباب واعي وبيفكر صح

يشوف هيعمل ايه ويقولنا نعمل ايه الموضوع مش مجرد انترنت واحنا هنا مش اعضاء في صفحات

ليه منبقاش اخوات

ودة يبقي بيتنا التاني ؟؟؟

ليه لما يكون عندنا مشكلة منتكلمش فيها هنا ؟؟؟

هنا في ناس ..في عقول في اعضاء بنثق فيهم في اكبر مننا في اعقل مننا نشور بعض ونتحاور

واكيد هنوصل لحل لاي مشكلة احنا فيها

تعالوا مع بعض بقا نعمل حاجة كويسة

حملة ضد مرض هيستريا الردود[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الا وهي

(مشكور -ثانكس يا مان -موضوع رائع-توبيك جميل -هههههه حلوة -)

والكلام الرخم دا

انا عايز اثبت لصاحب الموضوع انه متعبش علي الفاضي علشان انا كمان لما
اكتب موضوع يبقي ليا نفس اكتبه لما الناس ترد عليا وتعلق عليا تنقضني
وتقولي دا صح دة غلط كدة احنا هنتعلم مش بس رد بسرعة واجري علشان احقق
مشاركات كتيرة وخلاص

يا جماعة بجد بتمني اننا نكون احسن ناس ونكون بجد خلقنا عالم علي الانترنت

بهمسات ولمسات وجدانية وافكار محترمة وناس بتقدر بعضها وبتحترم افكار بعضها ووجهات نظر متبادلة

تحت اسم

مزيكا زوووم

شكراً لكل الناس اللي استجابت ودخلت وقرأت الموضوع

واتمني بجد نوصل لاعلي المستويات

مع تحيات ...... اخ اصغر واني اصغر واحد في المنتدي هنا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وبلاش كلمة الادارة الرخمة دي

عدل سابقا من قبل ṂЯ:ĐoĐy في الإثنين ديسمبر 14, 2009 4:16 am عدل 1 مرات
ملكة الورود
($ ♥ عضــ متميز ــــو ♥ $)
ملكة الورود

منين : ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Egypt10

ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 11:01 am

انشاء الله يا محمود نبقي احسن منتدي
ثانكس يامان توبيك جميل هههههههههههه
عندك حق والله
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

منين : ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه TOo42446

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 12:21 pm

هههههههههههههههههه
ماشى يا سارة بتغظية يعنى ههههههههههههههه
والله يا محمود كلام جميل اوى اوى واحنا هنا كلنا اخوات 
وانا بقى عندى مشكلة مكدرة عليا حياتى بل انها هتوقف حياتى كلها
جدول الامتحان بتاعنا زبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالة وانا مش لاقية وقت اذاكر اعمل ايه حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
яøNey
...::| نائبـ اداري |::...
...::| نائبـ اداري |::...
яøNey

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 3:07 am

قبل ما اعلق ياعني
انا هسيب حضرتك علي الكلمة الاخير
عشان التوبيك المحترم ده
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
والله كلام جميل اوي
وانا عايزة اقترخ اقتراح صوغنون
ليه ما نعملش شهادة تقدير للعضو المتميز
في المنتدي
ونعمل شهادات ترحيب باسم المنتدي ونرسلها
علي الخاص للاعضاء الجدد ونعملهم توبيكات ترحيب
وحجات باسم المنتدي
وياريت ياحودة ترجع الدردشة تاني لان بجد
كانت نافعة في اللي عايز يعرف حاجة
وكانت بتعرفنا بالاعضاء الجدد
وياريت كمان نعملو شريط في الصفحة الرئيسية
في كل المواضيع الجديدة
وانشاء الله نقدر نحقق شهرة عالمية في عالم الانترنت
والله انا عايزاكم تعذروني لان الفترة الاخيرة كان الويندوز واقع وعقبال ماسطبته كان فات اسبوع اعذروني ياقمامير
ربنا معاكي والله يا غدير ياقمر وتعدي السنين اللي جايه بنجاح
يلا سلالالالالالالالالالالالام
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 4:15 am

ههههههههههههه

ان شاء الله نبقي الافضل

--------------------------
وانتي ياغدير حولي تجزئي وقتك علي المواد وان شاء الله الوقت

يتظبط معاك وتعرفي تذكري وتجيبي مجموع جامد ان شاء الله

------------------

كلامك فله والله يا روان بجد

وان شاء الله نعمل كل الاقتراحات بتعتك ده ويبقي في تقدم ان شاء الله

وبجد الف شكر ليكم وعلي مروركم

واي حد عنده اقتراح ياريت يدخل يقوله في الموضوع
رفيقة القمر
رفيقة القمر

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 2:08 pm

لا بجد فكرة كويسة جدا يا محمود 
انا على فكرة بكره الردود الرخمة دى برضو
وبحب يبقى ليا شخصيتى فى الردود
وتقبل مرورى
حسناء مصر
حسناء مصر

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 12:50 am

ولله يامحمود عندك حق انا نفسي اشوف رد غير دووووووووول
وان شاء الله مزيكا زووم هتبقي احسن بكتير وكلنا هنا اخوات
وانا واثقه ان الاخوات دول هيكتروا
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 1:14 am

باذن الله يا حسناء

--------------

بجد والله ادتوني امل كبير وان شاء الله نبقي في تقدم احسن من كده باذن الله
emadon
عضو شدد حيلو
emadon

منين : ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه IXv42446

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:25 am

علشان نبقى متميزين لبد من السبق والانفراد بالاحداث
ولازم يكون فى بوابة للمنتدى علشان اللى داخل يعرف محتوايات المنتدى فية اية
ولازم يبقى عليها حصريات مش عند حد تانى
|| ♥ مؤسس المنتدي ♥ ||
|| ♥ مؤسس المنتدي  ♥ ||

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:29 am

كلامك فله والله يا عماد وان شاء الله

في اقرب وقت تبقي في مجله للمنتدي

وشغل تاني خالص باذن الله

بس انتو همتكم معنا بس [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
saber_ezzat
saber_ezzat

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالخميس يناير 14, 2010 4:45 pm

انا موفقك طبعا يا حوده بس اعزرونى يا جماعه والله انا مش عنت بشوف جهاز الكمبيوتر بتاعى خالص ويمكن انت وسيسو عارفين فا لو اتاخرت عليكم متزعلش بس والله اول حاجه بعملها لما بفضا انى ادخل المنتدا
ومتزعلوش منى بس والله مش عنت بدخل البيت غير الساعه 3 صباحا وبخرج من البيت الساعه 8 صباحا فا اعزرونى بجد
اخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوكم صابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
ELALB_ELTAYEP
مشرفهـ الدردشهـ
ELALB_ELTAYEP

منين : ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه TOo42446

مُساهمةموضوع: رد: ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه   ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه Emptyالجمعة يناير 15, 2010 5:51 am

عذرينك يا صابر والله وربنا معاكاتجدعن انت بس كدة وشد حيلك 

ليه ما نبقش اخوات في المنتدي وده يبقي بتنا التاني هنا ونبقي مميزين عن بقيت المنتديات التانيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا محاضره رائعه باسم قاطعو المنتجات (من رفعي الخاص وباسم المنتدي زائد حقوق المنتدي )
» المنتديات بتعمل ايه مع المشاغبين؟؟؟؟؟؟؟
» آداب دخول المنتديات من الألف إلى الياء
» اكبر هدية فى تاريخ المنتديات خش وشوف
» Cool مفاجاءة المنتدى وقبل كل المنتديات العربية حصريا فيلم عمروسلمى الجزء الثانى